Publicación en el Boletín Oficial del Registro Mercantil del día 25 de abril del 2024 del anuncio de constitución en la empresa MEAM COM ACABA SL, inscrito en el Registro Mercantil el día 18 de abril del 2024 con los datos de inscripción T 3051, F 28, S 8, H PM 99724, I/A 1.
Con fecha 18 de abril de 2024 se inscribe en el Registro Mercantil de Illes Balears la constitución de la sociedad MEAM COM ACABA SL con un capital social de 6.000,00 Euros. La empresa inicia su actividad el 6 de marzo de 2024. La actividad de la empresa es: La Societat tendra per objecte la realització d instalulacions eléctriques d alta i baixa tensió; la realització d instalulacions electróniques; el muntatge, instalulació i reparació de quadres eléctrics; la instalulació de línies aéries i subterranies, transformadors, antenes de televisió i sisteme. El domicilio de la empresa se establece en CMNO DE S'ESTACIO 36 BJS (ALGAIDA).
Sociedad | MEAM COM ACABA SL |
Registro | Illes Balears |
Fecha inicio | 6.03.24 |
Objeto social | La Societat tendra per objecte la realització d instalulacions eléctriques d alta i baixa tensió; la realització d instalulacions electróniques; el muntatge, instalulació i reparació de quadres eléctrics; la instalulació de línies aéries i subterranies, transformadors, antenes de televisió i sisteme |
Domicilio | CMNO DE S'ESTACIO 36 BJS (ALGAIDA) |
Capital | 6.000,00 Euros |